L'enfer, c'est les autres...

viernes, enero 04, 2008

Altar de Día de Muertos


Clockwise from Top (the light)
Picture of my Grandparents. (Their Wedding and a party)
Corks from Wine.
Nintendo Magical Green Mushroom = One life.
Jägermeister and Jachbitter bottles, along with wine and Mexican Beer.
Fresh Tacos. Food and Drinks are needed in order to go by succesfully.
Strobe Light along with Tesla Coil. Light takes away darkness.
Spanish Dictionary.
Sugar Cane and Green Apples
Maqueta and Bob Marley Sticker w/ Organic Lemons from my garden.
My LP collection. Domo-kun, Pumpkin. Mexican bible of Design. "A pain that I'm Used to" mini vinyl.
Turntable, Sugar Calaveras, candy, Salt, and Coke.
Mixer, Useful books and Drinkable Cocoa.
Red Book, "El loco" By Jalil Gibrán.
100 MXP bill. Rose petal.
10 MXP bill. Four Leaf Clover.
A picture of Frida along with famous phrase by Italian singer "Mexican Girls Have Mustache". lol

2 Comments:

Blogger Unknown said...

weey que onda
tu cuarto ha cambiado un chingo..
nos vemos cabron
(me acabo de enterar que me revalidaron calculo 1. LOL)

5:51 a.m.

 
Blogger J. Christian Balcázar said...

ca va!

Qué bien que andes de vuelta al blog... no me había dado cuenta que ya estabas escribiendo de nuevo.

Entonces estás en el df? chido.. y sí, efectivamente me encanta mi banner, no sabes tu foto la tengo de desktop en mi trabajo, a veces en mi lap, y yo creo que un buen tiempo estará en el banner principal de mi blog.

Gracias por permitirme usar la foto.

yo vivo en coyoacán.. al menos ya conoces a alguien... espero que te vaya chido aquí en el df.

Saludos

9:05 p.m.

 

Publicar un comentario

<< Home